خرید بک لینک قدرتمند با دامین اتوریتی بالا بسیار اهمیت بالایی در ربته سایت شما در موتورهای جستجو از جمله گوگل دارد.تمام تلاش بای رپورتاژ این است که در بهترین سایتهای ایرانی و خارجی با اسپم اسکور پایین خدمات بک لینک و لینک بیلدینگ به شما عزیزان ارایه دهد

بک لینک چیست؟

بک لینک (لینک های ورودی ، لینک های یک طرفه نیز محسوب می شود) پیوندی از یک سایت به سایت دیگر است. گوگل و سایر موتورهای جستجو ، بک لینک را پیوندی برای یک صفحه از سایت در نظر می گیرند. صفحاتی که تعداد بک لینک ارگانیک( طبیعی) بالایی دارند، معمولاً رتبه بالایی در موتورهای جستجوی دارند.

با خرید اول یک بک لینک رایگان 3 ماهه بگیرید

مزایای بک لینک

بک لینک اساسا امتیازی است که از سایر وب سایت ها گرفته می شود، هر چه این وب سایتها ارزشمند، معتبر و مفید باشد موتورهای جستجو رتبه بالاتری به سایت شما می دهند. استفاده از بک لینک در الگوریتم موتورهای جستجو چیز جدیدی نیست. در واقع، بک لینک پایه و اساس الگوریتم اصلی گوگل (معروف به “پیج رنک”) را تشکیل می دهد.

با اینکه گوگل تا الان هزاران تغییر در الگوریتم خود ایجاد کرده است، بک لینک ها همچنان یکی از مهم ترین سیگنال ها در تعیین رتبه بندی هستند.

با تحقیق و پژوهشی که تیم بای رپورتاژ انجام داده به این نتیجه رسیدیم که همچنان گوگل بک لینک ها را یکی از یکی از سه فاکتور مهم در رتبه بندی می داند.

چه بک لینک هایی ارزش بالایی دارند؟

بک لینک هایی که بطور یکسان ایجاد نشوند.
بک لینک هایی که با کیفیت و قوی هستند.
(یک بک لینک با کیفیت و قوی 1000 برابر قدرتمندتر از 1000 بک لینک بی کیفیت است)
از وب سایت های معتبر و بک لینک بگیرید
از وب سایت هایی بک لینک بگیرید که دامین آتوریتی بالایی دارند

به طور کلی، شما می‌خواهید به صفحه هاتی از سایت که اهمیت بالایی دارند لینک بدهید که شامل کلمات کلیدی مورد نظر شما باشد.

مطالعات اخیرنشان داده بک لینک زدن به صفحه هاتی که کلمات کلیدی انکرتکست شده در آن است به مراتب رتبه های بالاتری در آن کلمه برای شما به ارمغان خواهد داشت.

با احتیاط بک لینک بگیرید

در لینک گرفتن برای تعداد محدودی از کلمات کلیدی زیاده روی نکنید. با اینکار ” گوگل پنگوئن ” (ربات شناسایی بک لینک های کلاه سیاه) را از هدف خود با خبر می کنید و باعث اسپم شدن سایت می شوید.

گوگل پنگوئن وب سایت هایی را که از بک لینک های کلاه سیاه استفاده می کنند اسپم می کند. و به طور خاص بر روی سایت‌هایی تمرکز می‌کند که برای کلمات کلیدی و صفحه هات محدود لینک سازی می کنند.

یک ویژگی بسیار مهم این است که از سایت هایی بک لینک بگیرید که مرتبط به موضوع سایت شما یا نزدیک به سایت شما و یا به پیشنهاد تیم بای رپورتاژ از سایت های خبری که به همه موضوعات مرتبط است.

خرید بک لینک قدرتمند با دامین اتوریتی بالا

خرید بک لینک قدرتمند با دامین اتوریتی بالا بسیار اهمیت بالایی در ربته سایت شما در موتورهای جستجو از جمله گوگل دارد.تمام تلاش بای رپورتاژ این است که در بهترین سایتهای ایرانی و خارجی با اسپم اسکور پایین خدمات بک لینک و لینک بیلدینگ به شما عزیزان ارایه دهد تا درصد اسپم و پنالتی شدن سایت شما به طرز قابل توجه ای کم شود.

خرید بک لینک با دامین اتوریتی بالا و اسپم اسکور پایین

خرید بک لینک با دامین اتوریتی بالا و اسپم اسکور پایین برای قرار گرفتن در رتبه 1تا3 گوگل که مهم ترین و بهترین جایگاه برای رونق کسب کار و سایت شماست که بسیار مهم و حیاتی می باشد در بای رپورتاژ با خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی با کیفیت رتبه اول گوگل باشید.

آیا خرید بک لینک فکر خوبیه ؟

اگر سایتی که به شما بک لینک و رپورتاژ آگهی می دهد با کیفیت و مرتبط باشد (توصیه ما سایتهای خبری است) فکر خوبی است. همچنین اینکار باعث می شود تا سایت و برند شما نزد گوگل اسپم و هرز شناسایی نشود.

مزایای بک لینک در سئو خارجی چیست؟

رتبه بندی سایت شما را بهبود می بخشد. بک لینک های با کیفیت در رتبه ی سایت شما در موتورهای جستجو (گوگل) تاثیر بسزایی دارد
بک لینک و رپورتاژ آگهی ایندکس را سریعتر و همچنین کمک بسزایی به خزندهای گول می کند که در صفحات سایت شما بخزند
ترافیک مستقیم و فالو به سایت شما هدایت می کند

آیا بک لینک در سال 2023 مهمه؟

بله بک لینک و رپورتاژ آگهی هنوز هم که هنوزه برای سئو و رتبه بندی سایت شما یک نکته مهم و کلیدی در گول است چون یکی از ارکان پایه و اساس الگوریتم رتبه صفحه بندی گوگل هست.

آیا خرید بک لینک بد است؟

اگر طبیعی و اصولی بک لینک و رپورتاژ آگهی خریداری شود (که با مشاوره با کارشناسان بای رپورتاژ این امر ساده و میسر است) مشکلی ایجاد نمی شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *